dimarts, de desembre 21, 2004

Feed-back

Aquests dies m'han passat dues coses amb aquest blog. Una: saber que en Joan Catà em llegeix (glups!). Un periodista al que respecto i aprecio, de Mataró, i que diu que em va seguint. Bé, això només és un estímul per dir menys tonteries. L'altra, un missatge que he rebut al meu correu d'una persona a la que no conec però que diu que també segueix el meu blog, especialment els qu escric sobre les relacions Església-Estat. Li he aclarit ràpidament que no en sé gaire, d'això, que tan sols m'interessa i prou, i l'he animat a escriure també ell. Em fa alguna reflexió sobre el comentari que feia Jáuregui, i que jo vaig reproduir, sobre l'ofensiva conservadora de l'actual majoria a la Conferència Episcopal. En fi, ell entén que l'Opus és més plural del que pensem. Certament, ho conec més aviat poc, i les referències no em són gaire positives. O sigui que, com sempre, estic disposat a que em convencin. Curiosament, alguns em diuen que el blog és massa de missa, jo penso que potser són els posts que interessen menys, però em temo que a uns i altres és realment el que els interessa.
:
Seguint amb això (o no) us he de dir que m'agrada molt que, sense massa complexos, les felicitacions per Internet que enguany ofereix l'Ajuntament reprenguin el tema natural (hauria de dir radical) del Nadal: el pessebre. Reprodueixen parts del pessebre que s'ha muntat a la planta baixa de l'Ajuntament, un veritable fenomen. Avui, el conserge em deia que havia estat un boom de visites. És que potser tot és més senzill. I un petit pessebre ens ho ha de recordar.
:
Darrer feed-back d'avui. He estat aquest vespre a l'acte d'explicació del programa municipal pel 2005 que ha fet l'Alcalde al Pla d'En Boet, organitzat pel PSC, al voltant d'un cafè amb uns quants veïns del barri. Ha sortit de tot, hem parlat de força coses que interessen als veïns i ha estat un d'aquells dies en què realmen hi ha contacte, retorn crític, de les coses que fas cada dia. I he pogut felicitar el Nadal a una colla de companys i companyes del barri que m'aprecio.