dijous, de maig 26, 2005

Totana i nou cartìpàs

totana
:
Torno exhaust d'un viatge-llampec a Múrcia per participar en una taula rodona sobre la qualitat als serveis públics, on he explicat l'experiència de la carta de Serveis de la Policia Local de Mataró. Ha estat al poble de Totana, prop de la serra d'Espuña, concretament al santuari de Santa Euàlia, un lloc molt agradable i excepcionalment fresc, amb una església d'un barroc radiant i suggestiu. He estat amb professionals excel·lents, veritables experts de la qualitat municipal, i també amb l'Alcalde de Totana i el Director General d'Administració Local del Govern de Múrcia. I amb treballadors d'aquest ajuntament enormement motivats per la feina i agraïdíssims de les modestes explicacions que he donat. Jo, encara més agraït per com m'ha bullit el cap, per quant he après, per la manera com m'he sentit acollit i apreciat.
:
Poc temps, però suficient per parlar de moltes coses, no tan sols de qualitat i serveis públics. També de Catalunya, de l'aigua, de la immigració, del creixement urbanístic, de l'esquerra, del finançament local, del PP...
:
Ah, no vull deixar passar l'ocasió per recordar que ahir vam signar la renovació de l'acord entre el PSC, ICV-EUiA i ERC a l'Ajuntament de Mataró. Això porta un nou cartipàs. Ahir en vaig parlar i ara no ho faig perquè estic cansat del viatge. Però aquí el teniu:
:
cartipàs Origen: caprgos.com.