dijous, de setembre 14, 2006

Sempre, sempre

En Javi Naya em demana un altre meme, ara sobre quin és el post més interessant. No tinc massa temps de repassar-los i, a vegades, quan n'he repassat algun, em sorprenc de les coses que no recordo. O sigui que n'agafaré un que recordo, molt al principi (novembre de 2004), que li vaig posar el títol de Sempre. Em va agradar, especialment, la mena de comentaris que va generar, com una conversa. També en recordo les circumstàncies que m'hi van portar, com vaig fer-ne una ràpida racionalització (sempre racionalitzant les emocions, quin fàstic) convocant un parell o tres de referents (els explícits i els que no, com Camus), alguna de les poques idees que em volten sovint pel cap i em vaig posar a recer terapèutic d'un escalf anomenat bloc (o weblog, aleshores) com si fos una pregària al vent.
:
Bé. Ara que m'he lliurat de l'amenaça, passo el repte a quatre blocaires més, que són...

3 comentaris:

Elisabet ha dit...

Missatge rebut Ramon!
Intentaré fer aquesta tria... a veure si supero el repte!

Izan ha dit...

Oido cocina. Ramón, a veure si demà al matí puc donar-hi una ulladeta, tot i que ho tinc clar...

Bon cap de setmana.

Jordi

Ramon Bassas ha dit...

Sé que ho fareu bé