dimecres, de desembre 20, 2006

Vídeo | Nomenaments | Periodistes

De vídeo
:
Aquí teniu el vídeo que va precedir a la intervenció de Joan Antoni Baron en l'acte de proclamació, dilluns passat, de la seva candidatura a l'Alcaldia de Mataró a les Eleccions de 2007. Els seus autors són Jaume Àlvarez i Sergi Bonamusa.
:
:
De nomenaments
:
Avui s'ha fet públic que Mireia Ràfols, fins ara directora de l'Institut Municipal de Promoció Econòmica de Mataró, ha estat nomenada nova Directora de la Xarxa Ocupacional de la Generalitat de Catalunya, sota la consellera Mar Serna, amb rang de directora general. La Mireia, que fa 17 anys que és a l'Ajuntament, ha demostrat ser una molt bona directiva municipal i estic segur que ho farà igual de bé al seu nou destí. Ràfols no és l'única persona vinculada a l'Ajuntament de Mataró que ha estat nomenada amb rang de director general. Aurora Baena, fins ara directora de serveis de Cultura, ho serà d'Economia i Hisenda, amb el conseller Antoni Castells. Baena havia estat Cap del Departament de Serveis Centrals quan jo n'era regidor. I el que aleshores era el cap del servei de Recursos Humans de l'Ajuntament, Carles Arias, que ha estat aquests darrers cinc mesos Director General de Funció Pública amb l'exconseller Xavier Sabaté, és ara Director de Serveis de Salut, amb la consellera Marina Geli. Amb tots tres he treballat força. I, què voleu que digui, n'estic molt orgullós: estic segur que el seu pas per Mataró és un dels seus millors avals. Això de Mataró deu ser favorable a la gestió, donat que un altre mataroní, Quim Dorda, amb anys al seu darrere a l'administració autonòmica i vinculat a la Festa Major de fa molt de temps, ha estat nomenat nou Director de Serveis (també amb rang de director general) del departament d'Educació que té com a titular el conseller Ernest Maragall. Foto: Mireia Ràfols (autor: Sergio Ruiz)
:
De periodistes
:
En Pere Pascual em fa una estirada d'orelles per no haver fet menció als dos mataronins que han rebut premis a la Nit de Santa Llúcia: Sílvia Còppulo i Santi Carreras. Sé que queda fatal dir-ho, però no he estat massa atent al tema i m'havia passat, ell me n'ha donat la primera notícia i, té raó, val la pena esmentar-ho. Parlant de periodistes, ahir, com us vaig anunciar, vaig tenir l'honor de participar en un esplèndid programa de la Teresa Carreras i en Jordi Rovira, a Mataró Ràdio ("Mataró, cruïlla d'Europa") per parlar sobre el tema religiós en el context europeu. En fi, no sé si el que vaig valia massa la pena, però jo m'ho vaig passar molt bé. No havia vist mai com funcionava un programa de ràdio per dins i vaig al·lucinar del grau d'adrenalina i de tensió perquè tot quadri al segon, de l'enome capacitat de síntesi que cal tenir (contra la idea que s'ha d'omplir tot de xerrameca) i de la capacitat dels periodistes i dels tècnics de sobreviure-hi.
: