dimecres, de juny 20, 2007

L'Agulla | Comencem bé

L'Agulla
:
Una revista "que promovem un grup d'amics i amigues a partir d'un parell de punts en comú: ser cristians amb ganes de viure la fe d'una manera oberta i progressista, i ser políticament i socialment d'esquerres", diuen, i que pensen que "fer aflorar idees, projectes i propostes és una aportació important per a aquest temps potser poc estimulant en què ens trobem". Fa deu anys que és en marxa i ara surt en format bloc. Aquí. Benvnguts.
:
Comencem bé
:
Mireu com em donava la benvinguda Forges a El País de dilluns passat a la meva nova responsabilitat de regidor d'Urbanisme. Ja veieu...
:
:

4 comentaris:

Albert Medrán ha dit...

Gràcies pel teu comentari!

espero que a Mataró no vagis amb una gabardina com aquesta... bàsicament perquè es veuria bastant amb la calor que ja ens desgasta!

M'aniré passant més sovint per aquest bloc!

salut!

Napoleón Bonaparte ha dit...

Antonio Fráguas es un genio. Pero me sorprende tu sentido del humor en este caso. Espero que no sea una declaración de intenciones. Ya veo que te hace gracia la relación regidor de urbanismo con maletines.

Forges lo puede hacer, tu como flamante regidor creo que no. Se que es solo una nota de humor. Pero que la haga un humorista esta bien. El propio regidor, no creo que sea políticamente correcto. No está el horno para bollos: Fiscalías anticorrupción, Marbella, casos en ciu, pp, psoe, etc. Vamos que todos teneis algún caso.

Lo siento, yo lo veo así, y no le veo la gracia que lo diga mi regidor de urbanismo (sin duda la regiduria con mas poder) y todos sabemos por que, y forges lo plasma de forma genial. ahórrate que tu no, ni en Mataró, ya lo "sé".

Pero yo no voy a poner la mano en el fuego evidentemente por ningún político sea de la cuerda que sea.

un saludo

Ramon Bassas ha dit...

- Albert,
Gràcies a tu i, com et deia, felicitats pel teu, de bloc. Sí, procuraré no fer com e de l'acudit, en cap dels sentits.

- Napoleón,
Es cierto que no sé si tomármelo a guasa o con preocupación. A mi me ha parecido que, con lo que está cayendo, es un reto (quizá aún mayor del que pensaba) dedicarme a eso. Procuraré, como siempre, responder a él de la manera mejor que sepa. Y, evidentemente, desmontando el prejuicio con mi ejemplo.

Anònim ha dit...

A fecha de hoy Urbanismo sigue igual. Aría falta mano dura
Mataró 22/02/2010