dimecres, de juliol 04, 2007

Pera, Figueres i Savater

Manel Pera
:
Ahir em vaig deixar de recomanar-vos un bloc d'un altre mataroní, Manel Pera, de qui sóc cosí llunyà, que penja alguna de les seves cançons a la xarxa, de manera que puguem gaudir-ne. S'ha posat a fer de cantautor als 40 anys i va pel món amb un grup, Ex Via. I ara també al món que s'obre en aquestes pantalletes on ens trobem tu i jo.
:
Aquest i el següent em semblen dos exemples de les enormes possibilitats creatives (i ben senzilles) que permet aquest invent dels blocs.
:
Correu rebut de David Figueres
:
Em poso en contacte amb vosaltres per fer-vos saber una iniciativa que he començat avui al meu bloc "Els dies i les dones".
:
Durant tota aquesta setmana penjaré al meu bloc, cada dia, un poema meu acompanyat d'un arxiu d'audio on jo mateix, amb un acompanyament musical, recito el poema.
:
El recull va ser gravat el novembre de 2005 amb producció de l'Iván Segurai suposa l'embrió d'un espectacle poètic encara sense títol, ques'estrenarà en el marc de la Setmana de la Poesia de Barcelona al 2008.
:
Sempre he cregut que la poesia ha de ser escoltada més que llegida per això, aprofitant les prestacions que ens donen els blocs, em disposo a difondre aquest petit recull. Espero que els gaudiu!
:
Barreja impossible
:
Temo que tan crédulos son quienes utilizan la Biblia para combatir a Darwin como los que dan por sentado que una dosis adecuada de neurociencia disipará todas las brumas teológicas.
:
Fernando Savater, "¿Ciudadanos o feligreses?", a El País d'avui.
:

2 comentaris:

Napoleón Bonaparte ha dit...

Que susto cuando leí en tu Blog la referencia al artículo de Fernando Savatater, creí que le había dado un "Yuyu", después de leerlo al completo me quedo mas tranquilo.

Te dejo otro extracto de este artículo que me parece mas interesante y con el que me identifico:

Santayana: "Las doctrinas religiosas harían bien en retirar sus pretensiones a intervenir en cuestiones de hecho. Esta pretensión no es sólo la fuente de los conflictos de la religión con la ciencia y de las vanas y agrias controversias entre sectas; es también la causa de la impunidad y la incoherencia de la religión en el alma, cuando busca sus sanciones en la esfera de la realidad y olvida que su función propia es expresar el ideal"

Ramon Bassas ha dit...

- Napoleón,

También me identifico con él. Es obvio que el relato religioso no puede tener efectos científicos. Tampoco al revés, que es lo que pretendía ilustrar con la cita (y aspecto que casi nunca se cita, por eso me gustó).

Un abrazo.