divendres, de febrer 22, 2008

Comença la campanya

La campanya optimista - I
:
:
En aquesta foto, de Vern Bueno, publicada a capgros.com, apareixo al costat de Manuel Mas i de Joan Antoni Baron, als quals vaig presentar en ocasió del sopar d'inici de campanya del PSC. Avui ja hem iniciat, a més, el porta a porta que ens ha de dur a visitar nombroses llars i arrencar la gent del sofà. Tot és a punt: els cartells, el material, les bosses, els companys i companyes fent trucades, preparant els actes, etcètera. La campanya és un esforç de molta gent que treballen com una formigueta.
:
A l'acte vaig demanar el vot per l'optimisme dels canvis que encara hem de fer. I contra la tristesa, la mala manera de fer política i la mala llet que, des de Madrid a Mataró, s'està gastant. Crec que ho aconseguirem.
:
També va ser una bona dosi d'optimisme passar.se abans per la inaguració de l'exposició de Josep Mª Codina a l'Ateneu de Caixa Laietana, que tinc ganes de revisitar amb calma (fa poc en vaig manllevar un trosset... i vaig fer una molt bona elecció, molt ajustada al tema del post). És bellíssima i té tots els punts per ser comentada al proper Valors.
:

6 comentaris:

Anònim ha dit...

bonica campanya:

"si tu no vas, ellos vuelven". Què vol dir, que hem de triar-vos a vosaltres perquè sinó guanyaran ells? Que trist. Només podeu oferir la vostra gestió dels últims 4 anys (lamentable actuació plena d'enganys i mentides) perquè feu exactament el mateix que "ellos". La vostra campanya és anar contra els del PP, la dels del PP anar en contra vostra.

PSC-PSOE i PP m'oferiu exactament el mateix. Evidentment cap de les dues opcions (única opció) serà la meva.

Carles

Ramon Bassas ha dit...

- Carles
Si per tu el PP i el PSC són el mateix és que no devies estar atent als vuit anys del PP...

Anònim ha dit...

Ramon,
no podem parlar d'optimisme anant amb corbates tan fosques. Et recomano la d'en Mas, sí senyor, llarga i vermella.

Fins demà, ànim a tots!

Ramon Bassas ha dit...

- Vladimir,
Era per contrastar amb la meva cara rosadeta. No sabia que l'Artur Mas l'exhibís llarga i vermella.

Anònim ha dit...

Vaig estar atent als 8 anys del PP, dels quals hauria de dir que només els 4 últims van ser terrorífics (per cert, en part per la majoria absoluta i en part per la inexistència d'oposició).

Les coses al seu lloc, Ramon, les males maneres de dir les coses podries estalviar-te-les, com també això de fer oïdes sordes a que t'escric.

Faltant-te absolutament al respecte podria dir que tu no estas atent a la manera en què feu campanya, perquè és exactament la mateixa que el PP.

Tampoc la manera que teniu de fer a l'ajuntament m'agrada. Ho sento, no són maneres. Algú s'hauria de responsabilitzar del que passa. No vull creure res dolent de ningú, ni de tu, ni del cap de la policia municipal, per exemple, però la situació em resulta força surrealista, i la trista veritat és que aquí mai no passa res...

No sé com expressar-ho, però al teu partit, en tots els àmbits, no només el nacional, li falta una mica d'ètica i bones maneres.

Carles.

Ramon Bassas ha dit...

- Carles,

Podria ser que tu i jo tinguéssim maneres diferents d'entendre l'ètica que sovint es confon amb l'estètica (o les 'bones maneres'). En tot cas, allà hi vaig a fer política, i a prendre decisions polítiques. I, com passa sempre, podem compartir-les o no.

Respecte als anys del PP, a mi tampoc em van agradar gens els 4 primers.

I respecte a les males maneres de dir les coses, excusa'm, però ara no entenc a què et refereixes. Procuro ser atent, si bé és cert que no sempre ho aconsegueixo. Més d'una vegada he dit que el mitjà no ajuda.

Una abraçada,