dimecres, de desembre 16, 2009

Bonpreu a la Plaça de Cuba

:
Ahir em va tocar presidir la inauguració del nou espai comercial de la cadena Bonpreu a la Plaça de Cuba de Mataró [vegeu nota, Capgròs i El Punt], en substitució de l'Alcalde, que aquests dies és a Copenhage. Bonpreu fou l'adjudicatària [vegeu nota] del supermercat que complementi l'oferta de producte fresc que ja presten els paradistes del mercat, i que forma part dels atractius de l'aposta que ells, els paradistes, i el Govern han fet per donar molt més valor a aquest centre, una mostra fantàstica de l'aquitectura del temps de la II República (obra de Lluís Gallifa), que no hem comès la bestiesa d'enderrocar com proposava el PP a la seva campanya electoral passada. Aquest, el patriimonial, és part del seu atractiu. I tampoc hem marejat la perdiu com semblava que demanés CiU -contra el parer dels paradistes!-, qui finalment no va recolzar aquesta proposta que ja neix el primer dia amb l'olor de l'èxit. Gran visió.
:
Sis milions d'euros per reforçar el mercat, fer que sigui un element dinamitzador del comerç local i de proximitat, i que pugui beneficiar-se directament de l'increment d'atractiu comercial que tindrà la zona amb l'arribada d'El Corte Inglés, uns metres més enllà. Aquesta combinació entre el potent comerç de proximitat i la potència comercial de la ciutat és la clau de l'èxit de la nostra ciutat en la seva voluntat d'esdevenir un dels nuclis comercials més rellevants de la nostra zona. L'altra, la qualitat.
:
La cadena va obrir recentment [vegeu notícia] un altre supermercat a la ciutat, que ja és tot un èxit, demostrant així que la confiança amb la ciutat supera la seva aposta per la plaça de Cuba i va molt més enllà. Mataró, així, ha estat capaç de generar confiança als inversors. Mireu, doncs, el procés que ens proposem quant al comerç: potència, qualitat i confiança.
:
Fotos: Capgròs i Ajuntament de Mataró.
: