dilluns, de març 22, 2010

Li porta fluixa

Aquesta setmana hem vist a la revista Capgròs el que tots sopitàvem. Juan Carlos Ferrando, regidor del PP a l'Ajuntament de Mataró que va plegar quan va descobrir-se que havia mediat davant l'Ajuntament per sondejar l'obertura d'un prostíbul (i mà dreta del seu líder municipal, Paulí Mojedano), reconeix en una entrevista que ha hagut de dimitir per no poder defensar les seves idees i resultar molest al PP. "Jo crec que una persona, quan creu que no pot portar a terme les seves idees, el millor que pot fer és marxar. Tot va anar molt ràpid, però vaig veure clarament que no tenia possibilitats de continuar defensant el que jo volia defensar, i que la meva permanència al PPC podia fer dany al projecte de Mataró", respon quan se li pregunta el motiu de la seva marxa.

Ferrando, exmilitant falangista, també suggereix que va ser el PP qui el va instar a plegar. "Si aquestes persones creuen que ja no pots ajudar al projecte, el més decent és marxar", afrirma.

Més endavant, Ferrando, que ha estat motiu de polèmica en infringir la llei amb l'ús de dades personals o en fer un mal ús de la bandera espanyola en un casament, creu que ell pot resultar incòmode amb la imatge que el PP vol implantar. "El que sé és que en un partit que planteja una alternativa àmplia i moderada i que vol ser de govern com el PPC, una persona reivindicativa pot arribar a ser molesta o incòmode. Realment, jo era un element incòmode", diu, i manté que "sóc coherent i tot el que és políticament correcte me la porta fluixa". Ja ho hem vist, ja.

.