dijous, de maig 27, 2010

Que no es demori més

Amb alguns ho comentàvem aquest matí (és bo desdramatitzar), la meva nova imputació en l'afer Can Fàbregas sembla com el dia de la marmota o, a tenor dels esdeveniments (i a nivell més personal) com una dutxa escocesa. No, no cap és broma el tema, disculpeu l'entrada, però donat el caràcter més personal d'aquest bloc potser és bo que de tant en tant expressi també algunes sensacions més pròpies.
:
De fet, hi ha ben poques coses noves. Després que s'anul·lés la meva anterior imputació (i, per tant, la declaració), s'admet a tràmit una ampliació per tal, precisament, que el procés judicial vagi aclarint-se, que és el que tots volem, i s'ellesteixi també amb la meva declaració i les altres persones citades. Cap problema, demà mateix hi vaig, si volen.
:
Amb un imputat menys que a l'anterior ampliació, amb menys testimonis i sense cap més pressumpte delicte que el que imputen a la resta, només em cal anar amb la veritat pel davant, la que hem dit sempre i la que s'imposarà, sens dubte. Volíem fer compatible l'arribada d'El Corte Inglés amb la preservació del patrimoni històric, i així s'està fent. La confiança en la justícia no és cap tòpic.
:
Només em preocupa, de fet, una cosa. El temps. El temps preciós que s'està perdent en l'arribada del centre comercial, en els mil llocs de treball que generarà (uns 30 milions en salaris/any) i en l'increment del nostre producte interior brut, que fa més falta que mai.
:
La Consol Prados ha fixat avui la posició del PSC. En parlen MataróNotícies, Capgròs.
:

2 comentaris:

Rosa Isabel ha dit...

Esperem que tot acabi bé.

Ramon Bassas ha dit...

Merci; així serà.